זה קצת רחוק בשביל כמה שעות בודדות.  אולי נדחה ונחפש מקום בנתיים?

On Aug 30, 2006, at 12:47 AM, Beni Cherniavsky wrote:

On 29/08/06, Amit Aronovitch <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

לאור כמות המשתתפים ויחס אנשים/לפטופים - רצוי שהמקום המארח יכיל מחשב, אם כי
אפשר (בדוחק) גם בלי.

אני חושב שמקום עם מחשבים זה ממש קריטי.  הלפטופ שלי ממש גרוע, אז כרגע
יש לנו 1רק מחשב וחצי לפי הויקי :-(

אשמח לארח את הבליץ אצלי בדירה.
החסרון הוא שאני גר בקריית מוצקין, שזה קצת רחוק, במיוחד אם מגיעים
פעמיים.  יש 2 מקומות לינה אצלי בטוח, תביאו שק"שים אם אתם רוצים יותר
:-).
היתרונות: 2 מחשבים נורמליים + הלפטופ שלי + אולי לפטופ של אבא עם live
CD, מקום לעוד 2 מחשבים בכיף, אינטרנט מהיר (תביאו hub).

הטלפון שלי 052-5270810 (אני לא זמין חלק גדול מהיום אבל אשתדל לבדוק
הודאות ו-smsים כמה פעמים ביום).

--
Beni Cherniavsky <[EMAIL PROTECTED]>, who can only read email on weekends.

Best Regards,

Nir Soffer

לענות