שלום לכם, מועדים לשמחה!

העליתי לאינטרנט מימוש שלי לאלגוריתם דו-כיווניות של יוניקוד, כתוב
בפיתון, שכתבתי פעם. יחד איתו, יש תוכנה שעוזרת לי לראות כתוביות סרטים
בעברית על לינוקס.

התוכנה לוקחת קובץ כתוביות, והופכת את העברית, כך שנגנים שלא מממשים את
אלגוריתם הדו-כיווניות יראו את העברית כמו שהיא נועדה להיראות.

ובנוסף, העליתי גופנים עבריים ל-xine, כי בלעדיהם כל העניין לא ממש שימושי.

אתם מוזמנים לבקר ב- http://code.google.com/p/subflip

עוד טיפה על מה שהאלגוריתם עושה: הוא לוקח רצף תווים ו"משחיל" ביניהם
סימנים שמתארים את המבנה הדו-כיווני. למשל, אם יש לנו טקסט כמו

hello SHALOM 123 hello

(תניחו שאותיות גדולות הן ממש עברית), ונרצה להציג אותו כפסקה עם כיוון
בסיסי משמאל לימין, האלגוריתם יוסיף לו תגיות כך:

(התגיות לא באמת נראות ככה - רק הצגתי את זה לצורך הנוחות. בעצם, אלה
קבועים מיוחדים. לא צריך לפרש HTML בשביל להשתמש בו.) בעזרת החלוקה הזאת,
תוכנה יכולה לדעת שצריך להציג את הטקסט הזה כך:

hello 123 MOLAHS hello

אם זה מעניין מישהו, אני אשמח אם הוא יספר לי.
מועדים לשמחה, להתראות,
נעם

לענות