ביום שלישי 31 אוקטובר 2006, 02:48, כתבת:

> בוצע.
> לא היה קשה במיוחד, אבל זה לוקח זמן, ולא באמת טריויאלי - לפחות לא למי
> שפעם ראשונה פותח inkscape.
>
> קודם כל, הסורס שלך לא מוצג אצלי כראוי (אני חושב שהסורס הזה
> הוא בעצם לא התמונה שרואים באתר, אלא גרסה מלפני הכיווץ של הכיתוב, כך
> שה- org דורך על שאר האותיות) - הייתי צריך לפרק את האובייקט ולכווץ
> בעצמי.
>
> שנית - לא מצאתי דרך נוחה לבחור את גודל התמונה ליצוא - יש לו אופציה
> לייצא selection אבל אין דרך לסמן סתם מלבן (הוא פשוט מסמן את האובייקטים
> שבתוכו). בסופו של דבר מדדתי קורדינטות בעזרת העכבר והקלדתי את
> [...]
בעזרת Firefox ScrapBook extinsion הורדתי את העמוד הראשי של הוויקי, ושחקתי עם
הלוגו. המטרה העיקרית היתה להוסיף רקע עם ערוץ alpah מדורג, כך שהלוגו יוכל
להעמט בטבעיות ברקע הקיים.

אני משער שבהעייתיות עם קובץ המקור ששלחתי, הוא התלות בגופנים שמותקינים אצלי.
לכן המרתי את הטקסט לניתב וקטורי, כדי למנוע את התלות הזאת. בנוסף לכך קובץ
המקור מכיל הן את הגופן המקורי, והן גופן הקרוב יותר לזה שנעשה בו שימוש כעת.
המטרה הייתה לצמצם את רוחב הטקסט על־מנת לאפשר להגדיל את הלוגו במעט.

ב־ inkscape (לפחות בגרסאות 0.44 ומעלה) ניתן להגדיר את גודל התומנה ליצוא כך:
File -> Export bitmap...
ואז לשנות את ערכי Bitmap Size.