Neni nutny stahovat vsechny zpravy, taky sice neznam ruzne vymozenosti
mobilnich zarizeni, ale ja se doma s PC taky pripojuji pres GPRS (takze
stejna rychlost) a pro to je jednoduche reseni. V postovnim klientovi si
nastavim pouze stahovani hlavicek zprav, takze se mi nestahuje vse a mam
klid. Hlavicky se stahnou hned a co nechci, to proste neatahuju.

S pozdravem

Tomas Brabenec
http://brabenec.net | http://uzdroje.cz