Možná by to chtělo vylepšit nebo připomenout takovou drobnost...
Už se zase neumím přihlásit, pokud bych chtěl něco editovat.
Buď jsem slepý, nebo to není moc intuitivní (obojí je možné ;)

P.
> Od: "Michal Molhanec" <mol-pyt...@seznam.cz>
> Komu: Konference PyCZ <python@py.cz>
> Datum: 08.03.2011 19:21
> Předmět: Re: [python] omezeni globalniho slovniku
>
>Něco mi uniká? Články na py.cz jsou, wiki je to celý, na mail archív se
dostanu z titulní stránky na dvě kliknutí. Design by mohl být lepší, ale
kvůli tomu není potřeba měnit platformu.

>Problém přece není v technologii, ale v tom, kdo ty články bude psát.
Proč je nikdo nepíše dneska? Jak donutíte lidi, aby je psali, když
přejdete na CMS?

>Jestli vám přijde nepřehledná titulní stránka nebo struktura současného
py.cz, tak to lze přece změnit.