Jestli to chces delat na klientovi, tak mas myslim jedinou moznost -
interakci s bezicim TB. Ale zda se, ze to neni nic jednoducheho. Existovala
na to knihovna v Pythonu, ktera ale prestala byt podporovana. Jedina
aktualni moznost, jakou jsem nasel, je
https://github.com/mdn/webextensions-examples/tree/master/native-messaging
- a to uz bych to uprimne receno zkusil napsat primo v tom JavaScriptu,
ktery je stejne potreba.

Kdysi (pred temer 15 lety) jsem psal v Pythonu doplnek pro Outlook, ale tam
je to API preci jen o neco stabilnejsi. V Mozilla svete se to API pro
doplnky (addony) obcas uplne zmeni :(

  Jirka