Zdravím,

řešil jsem možná stejný problém.

možná jde o to, že se to připojí přes protokol mtp a jako normální disk to úplně nefunguje.

Mě to otevře třeba Nemo (asi jakýkoliv grafický správce souboru dle distribuce) a mohu procházet soubory, ale cesta je třeba "mtp://%5Busb%3A003,003%5D/Card" a v konzoli se k tomu nedostanu. Nebo aspoň nevím jak.

U mě pak vedlo řešení směrem k tomu nainstalovat si na mobilu ssh server a pak pomocí sshfs jsem s tím už mohl pracovat jako s normálním diskem.

Ale nějaké šikovnější řešení pro práci přímo s mtp protokolem bych asi docela ocenil.

zdraví

Petr Bolf