Assalamu'alaykum Bu' Evi jo dunsanak di palanta
trimo kasiah ateh infonyo. Kok ambo pulkam, ado tigo
kampuang nan acok ambo kunjungi: Tiku, Tarusan
(kampuang rang rumah), jo Salayo/Solok (bako).

Masih, ambo sakaluarga masih di Tasmania, Insya Allah
akhir Februari 2004 pindah wilayah ke rantau nan dakek
(Padang)

wasalam
JoLelo
rang Tiku di kandang Tasman Devil