Assalamualaikum, wr,wb.

Dunsanak Z.Chaniago dan warga RN kasadonyo, untuak klarifikasi sajo, Da
Mul nan di mukasuik adolah bukan Mulyadi St.Bangsawan nan dari Pusri.

Jadi kalau ado tulisan nan lari dari kontek kito di RN nan sasuai jo Tata
Tertib nan alah di lewa kan dek Bundo kapatang, itu bukan tangguang jawab
ambo.

Jadi ado duo Mulyadi di palanta kito ko.

Nan ciek adolah ambo dengan email address memakai pusri.co.id dan selalu
manyabuikkan gala dibalakangnyo dan nan ciek lai (nan maangkek topik
Sumbar dan Parpol ko) adolah memakai address [EMAIL PROTECTED]

Kapado dunsanak nan mamakai namo Mulyadi, agar dapek diperkenalkan dirinyo
dan dapek manjalehkan asa-usua nyo.

Demikian konfirmasi dari ambo, agar jangan terjadi salah pengertian ka
diri pribadi ambo.

Semoga polemik nan timbua nantik indak lari ka ambo.

Wassalam,
M.St.Bangsawan (47)
Rang Sulik Ayie di Bumi Sriwijaya