ngawur bahaso awaknyo: ngaco   :)
tapi ndak gusdur sajo yang bapikiran co itu da, awak pun bapikiran taka itu,

apo2 serba di korumsikan " di maliang" yang katauan ajo banyak apalai yg
indak.
waeehh, buaanyak yang mailing di indonesia, mulai rakyat paling ateh sampai
paling bawah contoh tgl 14 mei-00, merindiang bulu kuduak, lama' sajo nyo
manenteng barang urang tampa ado raso baduso, di muko urang banyak
sampai2 awak bapikian, apo masih ado di indonesia ko urang yg jujur, "urang
jujur yg bisa marubah situasi"  ( maaf kata2 putus asa nich") tapi InyaAllah
akan datang, orangnya siapa yach ,  mungkin,.... uda elham, heheheh