Assalamualaikum, wr. wb.

Ambo dari Pikumbuah, Mak Ngah,  Sa Luhak jo Buya Abrar nan sadang kadinginan
di Canberra . Labiah tapeknyo: Koto nan Godang.

Cuma di Sydney acok bahubuangan jo dunsanak dari Guguak Tabek Sarojo koh.
Memang kalo awak pai ka Musajik Al Hijrah, Tempe, Sydney akan banyak basuo
urang awak.
Imam Musajik Al-Hijrah ko, nan barasa dari Malang mengecek, " Selama di
Sydney ini, ilmu bahasa saya meningkat , bukan bahasa  Inggris, tapi bahasa
Minang ... ciek ..., duo ... tigo.... Sebab yang banyak datang ke Masjid
adolah urang awak".

Nampaknyo komunikasi lewaik internet ko alun populer bana dek urang awak nan
di Sydney ko. Ambo sandiri kurang tahu apo ado urang Guguak Tabek Sarojo -
Sydney nan suko mamakai Email. Jiko generasi ka duo, ambo raso ado, yaitu
anak-anaknyo nan alah gadang. Cubo nanti ambo lewakan, mudah-mudahan ado nan
dapek diajak bagabuang ka kadai Rantau net. Kalo mamakai internet sakadar
mancaliak barito koran, nampaknyo ado. Pak Tarumun nan bakadai nasi di China
Town rasonyo suko juo maakese barito di internet.
Lai kenal kolah Mak Ngah jo Pak Tarumun?
Sapangatahuan ambo baliau urang Guguak. Langkoknyo banamo Syahbandi Tarumum,
umua labiah dari anam puluah. Keceknyo inyo pernah sikolah di SMEP
(pikumbuah?)

Ado pulo ciek lai, Ibuk  Bacon. Baliau rasonyo guru bahaso Inggirih juo
dulu,  ambo raso tamatan STC Bukik Tinggi, samo-samo jo Pak Anshari
Bustamam, Pak Hafni, Buk Zailut.

Wassalam,

Henmaidi