>At 01:34 4/11/00 +0900, Khairi Yusuf wrote:
>  Ni Des, he he he he...(galak juo baru),
>iya kecewa berat saya.
>Kok soal balagu-lagu tu,.. saya sih setuju-setuju see nyo tu.
>Cuma nan "mengecewakan" dari Ni Des ko haa....(danga elok-elok).

Assalamualaikum Wr. Wb.

Ustad Khairi, he..he..indak usah  kecewa jo ambo.
Kalau suatu saat harus kecewa, yah  terimalah dengan
lapang dada..... Allah SWT sangat menyayangi
orang yang sabar dan orang yang bisa menahan diri
untuk tidak menyakiti atau menyinggung perasaan
orang lain.

>Kok nan itu nan ditanggapi. Baa kok indak isi tulisan nantun ?.>  Dari nan
sabanyak tu, buliah sutan LA (Lembang Alam bukan Los
>Angeles) sajo nan "snek" maagiah tanggapan nan "agak" lai barisi,
>salabiahannyo, ....iyo hancau kabirau.
>Co itu pulo kito ko ndak aaa ?.
>"Snek" bana urang nan namuah dibao bapikian ka arah sinan.

Pado PRINSIPNYO (iko sabana prisip) ambo indak akan ikut
berdiskusi, kalau suatu masalah tidak ambo kuasai, sabab
salah-salah mangecek, bisa hancau kabirau tu jadinyo .
So, apa boleh buat biarlah adinda kecewa, walau kecewa seberat apapun ...

>Dek itu mangkonyo nugari ko makin lamo makin ancai sajo.
>Kok dibayangkan Ni Des sebagai ibu, ... ndeh...
>baa lo anak indak ka mangganjia kalau "mama" nyo bana
>nan lah mangganjia...(he he he he maaf).

Kalau Ustad manilai si Mama "mangganjia", itu kan tasarah dek Ustad.
Ambo  indak berhak malarang urang lain untuak manilai. Antah
sia nan mangganjia di antaro awak di RN, awak sarahkan se lah
para dunsanak nan manilai diri awak,  sambia awak masiang-masiang
introspeksi. Tapi ambo pribadi, indak akan semudah itu menilai
dan mencap orang lain "mangganjia".

Ondeh, basabuik pulo anak bagai, "the most precious in my life". Iko
iyo agak ibo ati ambo dek takana  jo si anak nan pulang kampuang beberapo
bulan lalu. Apolai kalau ananda ko dikaik-kaikkan pulo jo "manganjia"
tu. Syukurlah, inyo lai indak mandanga kato-kato Ustad tu.

Ustad Khairi,  setiap Ibu pasti bausao mandidik anaknyo dengan baik.
Berhasil atau tidak, tantu disarahkan  ka Allah SWT. Sekedar Ustad
tau, anak ambo samaso sikola High School di L'ton ko (kini baru mulai
kuliah di UNAND),jadi guru mangaji di surau di L'ton ko (meskipun mungkin
dek karano indak ado nan lain nan labiah pandai mangaji ........,
tapi nyo lai basumangat  maaja mangaji anak-anak Ustrali, Iran, Somalia
dll, sambia nyo ikut pulo mampadalam pangajian tafsir jo nan labiah tuo).
Memang masih sangat sedikit yang dilakukannyo tu,  masih panjang
jalan nan harus ditampuahnyo, dan kini doa sajo nan bisa ambo kirim,
dek nyo tapaso bapisah jo ambo samantaro. Tolong se lah jo doa semoga
inyo indak sampai "mangganjia" meskipun Mamanyo lah Ustad cap "mangganjia".

Ambo permisi dulu, ambo habiskan di siko carito "mangganjia" ko,
sabab ambo indak sempat lai muncul dalam minggu ko.

Wassalam,
dr

Database keanggotaan RantauNet:
http://www.egroups.com/database/rantaunet?method=addRecord&tbl=1

[email_anda] = isikan alamat email anda tanpa tanda kurung