Sanak kasado alahe:

satahu ambo urang Minang tu basifaik taruih tarang, tabuka dan barani manantang
keadaan. jadi salamo presiden ri nan tapiliah sacaro konstitusionil, indak ado
urang minang nan ka manulak. tantunyo bilo si presiden manjalankan aturan2-job
desc-nan dibabankan ka inyo tantu rakyaik minang okeh2 sajo. itulah kebesaran
jiwa urang minang...itu satahu ambo.
nan bedo, kok presiden tu urang minang, apo alah siap urang Jao atau urang2 suku

lain ka manarimo???? awak caliek BJH, baru se diangkek. indak lamo sudah tu
kalua katarangan baraso inyo masih badarah Jawa.nampak2nyo, paralu lo
pengakuan darah Jawa agar bisa ditarimo di rakyaik Ina untuek manjadi
presiden ri ko. iyo sabana lawak.

wassalam,
Boes

RINALVI wrote:

> Assalamualiakum wr wb .....
>
> Kapado Dunsanak ....di Milist Rantau net nan budiman .....
> Tampaknyo topik mengenai gusdur iyo lah banyak dibahas di milinglist ko
> Ndak putuih - putuih .....ado nan manghujat ado nan mandukung ........dan
> ado pulo nan mancubo menengahi .....dan membaca alur pikiran gusdur ....
> Namun sebagai orang awam saya juga coba membaca keadaan ......tapi saya
> berharap bahwa penilaian saya ini tidak salah .......
> Dari sekian banyak aksi yang timbul belakangan ini ......baik yang menentang
> [...]

Ket: [email_anda] = isikan alamat email anda tanpa tanda kurung