Ambo protes bana.........
nov
Duri

-----Original Message-----
From: Eka Taruna Endra [mailto:[EMAIL PROTECTED]]
Sent: Tuesday, June 19, 2001 6:53 AM

-----Original Message-----
From: Bandaro [mailto:[EMAIL PROTECTED]]
Sent: Monday, June 18, 2001 5:12 PM

Saya protes atas posting  dari Sdr Indra Intansati.
Alasannya seperti kupasan sanak Lembang Alam dibawah ini.

Ambo usul supaya Indra Intansati DIKELUARKAN dari Rantaunet.

Yang setuju  sdr Indra Intansati DIKELUARKAN :
1. A. Bandaro           Bogor
2. Dave Saib            Bekasi
3. Irwandi              Riau
4. Erwin                Riau
5. Eka Taruna E Riau
6. Novenri        Riau

A Bandaro, Bgr

Dave SAIB wrote:

>      Assalamu'alaikum wr.wb.,
>
>      Dunsanak nan basamo di palanta lapauko
>
>      Urang nan maleseangko, nan kamampatuka-tukaan arati ayat-ayat al
Quran