ŧ§ä£ãmmü°â£áìküm wå®rãhmâtú££àhï wâßá®õkåtüh Dunsanak Budhi Anto

Bato dunsanak, kareh bana mah!? Ambo indak ado punyo masalah sabalumnyo
jo angku doh, tapi angku ma anggap punyo masalah jo ambo. Sudah tuh
manuduah ambo berperilaku Yahudi. Astaghfirullah.

Apo subananyo masalah angku??? Bilo angku mandaftar di RantauNet?
Cubolah di agiah informasi ambo. Ambo punyo catatan nan kalua masuak
Lapau RN dan pertanyaan ka Dapua sebanyak 1592 urang dari tanggal 12
Maret 2000. Indak ado nampak alamat email [EMAIL PROTECTED] Atau
pakai email lain???

Proses pendaftaran di RN bisa dilakukan dengan automatic subscribe,
indak salalu dengan campua tangan ambo doh, sarupo dibawah:

Apo indak ado caro nan labiah santun lai??? Minta konfirmasi dulu atau

W姧ä£ãmmü°â£áìküm wå®rãhmâtú££àhï wâßá®õkåtüh
--------
MIKO
--------
e-mail: [EMAIL PROTECTED]