Banyak hal nan awak diskusikan, awak wacanakan dan awak rencanakan di
balerong ko ... tapi memang kurang dalam follow-up dan sering menguap
begitu sajo dimakan wakatu. Pengalaman ambo sejak tahun 1994 disiko,
memang selalu ... indak banyak nan basadio manjadi 'volunteer'. Bukan
merupakan kesalahan basikap sarupo itu, tapi indak ado salahnyo juo
kalau apo nan awak wacanakan, apo nan diskusikan dan apo nan
direncanakan, ado titiak awalnyo ... labiah dari sekadar nan alah
bajalan.

Indak gampang memang mambuek manajemen massa sarupo di milis ko. Tapi
manuruik ambo, awak ko di bagi dalam 3 peran:
- nan punyo pemikiran
- nan punyo wakatu/tanago
- nan punyo pitih
sebaiknyo awak harus manantukan peran awak untuak salah satu di ateh,
kalau bisa berperan untuak kaduo atau malah katigonyo .. iyo rancak
bana.

Kebanyakan awak ba alasan indak punyo wakatu ... tapi, apo iyo awak nan
banyak disiko kasadonyo indak punyo wakatu? Indak bisa juo awak
kasadonyo mamiliah ... ambo ma agieh pitih sajolah, dek pitihpun indak
laku tanpa karajo samo. Atau ambo ikuik bapikie sajolah atau di ambo
wakatu/tanago sajolah ... indak ka bajalan juo niek elok ko doh. Nan
diparalukan adolah sinergi katigonyo, bukan pemikiran sajo atau
wakatu/tanago sajo ataupun pitih sajo.

Untuak itu ambo ba tarimo kasih bana ka Ronal Chandra nan alah manjadi
'volunteer', tapi tanpa dukungan awak kasadonyo dan tanpa menentukan
peran awak masiang-masing disiko ... apo nan dimulai Ronal, indak ka
berarti juo. Jadi masih diperlukan 'volunteer-volunteer' nan lain,
untuak mawujudkannyo demi kemajuan bumi minang yang pasti menjadi
cito-cito awak juo.

Kini bola alah ditangah ... tagantuang awak kasadonyo, antah ka
dipangakan nanti.

Oh iyo ... Ronal di ma posisi kini ko???
MIKO - Administrator
e-mail: [EMAIL PROTECTED]