From: "Yofi Andri" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <[EMAIL PROTECTED]>
Sent: Thursday, March 21, 2002 1:35 PM
Subject: RE: [RantauNet] Masalah Balerong akhir-akhir ini

 Angku Titik,
 Baa kalau soal bukti-membuktikan ko dimuloi dari diri angku sendiri..
 Tolong buktikan ke kami kalau angku ko sia? apo angku ko lai kategori
manusia atau binatang?
 kalau kategori manuasia... apo padusi, laki-laki atau bencong? kalau
salah satunyo apo mudo atau tuo?

 Mungkin kalau iko jaleh... pihak kami mungkin mancubo mempertimbangkan
untuak kajalehannyo..
 Tapii..untuk tdk mam-banned si Pang... iyo mbek cah.. masalahnyo..si
Pang tu..masuak kategori indak indak jaleh..sarupo angku juo... Tapi
anyo sudah indak jaleh... marencah-rencah lih..., Kalau angku ka
maikuik-i jalan si Pang..indak baa juo
 doh... kan alah mirip tuh...

 Jadi untuak labiah jaleh-nyo.. angku cubo baco tata tertib yg ambo
attach. Tolong inok-i apo angku alah mamanuhi seluruh
 tata tertib ndak.., Kalau alun.. ijan angku.. jadi sok, minta
pembuktian sagalo lah..jiko tata tertib sen alun dipanuhi lih..,dan cubo
inok-i juo kasus flamming-nyo si Pang. Flamming disiko tantu sasuai jo
defenisi nan tertera di tata tertib rantaunet ko.