Assalamu'alaikum WW
Satuju Bana Ambo jo pandapek Dunsanak Chandra.
Sebagai Urang Mudo Matah, nan Masih Bangga jo Kaminangannyo,
Marindiang juo bulu kuduak ambo, mambaco data statistik jo
prediksi kamuko.
Kalo sampai iko tajadi ka-kampuang kito, Dima tangguang
jawab kito sebagai urang minang, nan katonyo punyo moto-moto
iduik nan rancak-rancak.
Kalo kondisinyo sarupo iko, Rasonyo hanyo Isapan Jempol sajo
target-target urang Minang nan acok di kamukokan di
seminar-seminar tantang "MAMBANGKIK BATANG TARANDAM".
Bapedoman jo data iko, mungkin bukan BATANG TARANDAM LAI,
tapi alah TAKUBUA BATANG NAN TARANDAM TADI.
Sasuai jo ajaran agamo kito, indak ado nan bisa marubah
nasib suatu kaum , salain kaum itu sendiri. Baa..aa Caronyo
kamaubah Nasib, kalo kualitas SDM nan ado sangat pas-pasan.
Baa .. aa.. tu Mamak-mamak Jo Caradiak Pandai basarato
sadonyo paunyi lapau di Palanta iko !

Wassalam

Udayul
Nan dahulu barumah di kaki Gunuang Marapi