Title: Re: [RantauNet] cucu cicit orang minang dari malaysia
Selamat datang dunsanak. moga dunsanak betah tuk tetap manggkal di situs ini...,
Bukankah merantau itu adalah suatu budaya di Minangkabau..???
"Karatau madang di hulu
babuah babungo alun
marantaulah bujang dahulu
dirumah paguno balun.

sangat wajar dunsanak berada disana (orang minang berada dimana-mana) tapi sayang
dunsanak bilang tidak pernah kembalai ke sana (Minangkabau) alangkah baiknya dunsanak bilang
belum pernah kembali, he..he..he... :)

bukankah juga diajarkan " DIMANO BUMI DIPIJAK DISINAN LANGIK DIJUNJUANG" tapi walaupun baitu
jan sampi lupo jo kampuan halaman " SATINGGI-TINGGI BANGAU TABANG PULANGNYO KA KUBANGAN JUA"

sekali lagi selmat bergabung deh.
salam
wanding