ŧ§ä£ãmmü°â£áìküm wå®rãhmâtú££àhï wâßá®õkåtüh

Kemaren ambo manelpon Yenti, isterinyo Yofi dan dia masih akan
dikampuang dalam 2 minggu ko baru kembali ke Jakarta. Alah ambo
sampaikan dukacita dari kito Keluarga Besar RantauNet dan baliau juga
mengirimkan SMS untuk kito kasadonyo:

Yenti wrote from SMS +628129481409:
TERIMA KASIH, SAYA SEBAGAI ISTRI ATAS NAMA YOFI MOHON MAAF JIKA ADA
KESALAHAN SEMASA HIDUP ALMARHUM.

Iyo Urpas nan ka jadi koordinator??? Atau mungkin awak minta tolong ateh
namo RantauNet ka nan dakek di kampuang .. sia nan ka mambantu??? Nan
tahu ambo cuma Uda Adyan Anwar di Pandai Sikek atau Mak Sati masih suko
bulak-baliak ka Kiktinggi? ... sia ko lah nan lain!?

W姧ä£ãmmü°â£áìküm wå®rãhmâtú££àhï wâßá®õkåtüh
--------
MIKO
--------
e-mail: [EMAIL PROTECTED]