Aden urang nan sato dilapau ko, banyak mandanga dari pado bakomentar, mambaco e-mail
sanak. Iyo ibo ati den, ta hino dek ulah muluik si Upeh go. Kalau sampai agamo nan di
hino tamasuak Rasul den Nabi Muhammad iyo bana ibo ati den. Takana di den si Upeh
urang maa nyo, lai urang awak juo ndak? Den raso inyo indak urang awak doh (minang,
indak jaleh sia katurunan nyo). Anak go nampakno agamo no salain Islam. Kalau sama2
Islam indak ado urang nan maino co itu doh. Kalau istilah no, anak go kurang sen caro
urang awak, ado lagu nyo dulu namo lagunyo Boco Aluih. Den raso bia kan sen lah si
Upeh tatauk di lapau go untuk kamanjadi hiburan awak basamo. Satiok kecek nyo jan
ditanggapi, bao galak sen lah. Kalau sato lo awak mamburansang ka inyo, samo lo awak
jo tu. Baa to sanak nan lain ?