Sdri.Ries Woodhouse yang dihormati di Geneva,Swiss.
      Alhamdulillah,berita nan ambo dapek via internet re,alm.Noer Bahri
Pamuncak,sudah sampai kepada nan ambo tuju.
      Untuak info,Ries,ambo ko rang Padusunan,Piaman,mancogok kadunia ko
63 thn nan lalu,dan kini jadi abdi Pamarintah di Marseille.
Dima,Ries di Geneva,kalau buliah ambo dapek no.Tel.Rumah atau HP,sebab
Geneva dari Marseille,cuma kl.limo jam,kami sakeluarga pernah kesitu ta
hun nan lalu.
      Wakil Dubes RI Geneva inyo tu urang Piaman,Padang,namoé,Djismun
Kasri,lai pernah basuo dengan Ries.Ikolah kaba sakatek dari Marseille.
Silakan kalau ado waktu,jalan-jalan ke Marseille,apolagi waktu sekarang
ini sedang musim paneh dan iklimnyo hampia samo dengan Kiktinggi.
      Wass.A.Buyuang.

--- Begin Message ---

Ass W W

Pak Zubir yth,

Ateh namo kaluargo sarumah gadang kami, keluarga Chaniago di Baruah, Selayo- Solok Sum Bar; kami batarimo kasih kabapak jo parhatiannyo.Alm Noer Bachri Pamuncak (Da Nong) urangnyo batanang, tangguang jaweknyo jadi mamak rumah dilingkungan dusanak saparuik kami di Selayo dikarajokannyo elok elok. Do'a kami untuak arwah beliau dan tarimo kasih sakali lai ka bapak atas parhatiannyo

Wassalam   Ries Woodhouse - Genèva