Assalamualaikum w.w.
Buat adik Reni yang menghubungi saya melalui SMS (+60162529868).
Salam perkenalan dan persaudaraan saya hulurkan buat adik Reni yang kini
berada di UKM. Adakah Reni masih belajar di UKM? Bidang apa ya?
Untuk pengetahuan adik Reni saya bertugas di Jabatan Fizik, UPM dalam
bidang Materials Science. Kini saya sedang membuat research mengenai
dielectric bagi bahan strontium titanate.
Tak sangka ada orang Minang di UKM! Anyway I wish you all the best!

Sekian, wassalamualaikum w.w.

Azizah Binti Hj Ishak