Assalamualaikum wrwb.,

Terima kasih kerana sudi menghulurkan salam.....Untuk pengetahuan adik
Shukri Arief, saya mengajar di Jabatan Fizik, UPM. Tetapi kini sedang
cuti belajar (2 tahun).
Adik Syukri pernah buat research tentang Strontium Titanate, ya? Whats
your interest in this material. Tumpuan saya adalah to study the
microstructure characterization and electrical properties of Sr TiO3.
Masalahnya adalah menentukan sintering temperature yang tepat. Saya
sudah cuba pada temperature 1300 C selama 12 hours, tetapi masih kurang
memuaskan.
I'm using the solid state reaction process to prepare the samples.

So sekarang aadik Syukri study material apa pula?

Nanti kalau sudah tamat PhD di Gifu-Japan, boleh cuba mohon di UPM. I
can't promise anything right now sebab dasarnya sentiasa berubah.

Sekian untuk kali ini, semoga beroleh kejayaan...

Wassalamu'alaikum...

Azizah Binti Ishak
Jabatan Fizik, UPM.