|-----Original Message-----

[dm] Ambo sangat mandukuang usua iko, dan harus capek dibuekkan, sarancakno tampaik
iyo di Jakarta, alias di pasa. Mari kito jadikan Jakarta sabagai pasa utamo dan patamu
produksi Minang. Bung Ridwan Risan jou pernah manyabuiknyo jo "information center",
tapilah namonyo nan penting disitu tampaik mangumpuan dan mengolah data ekonomi
rakyaik awak.

Baa alah bisa difokuskan diskusi awak. Goal alah tampak, jalan alah takilek, wakatu
bajalan taruih. Jan sampai awak talando dek wakatu tu nanti alias kadaluwarsa alias
timingnyo lah talewaik (too late). Baa bung Baridjambek.

|wassalam
[dm] Wass. ww

|Hendra Messa
|Banduang