teman saya yang udah setahun jadi boss lsm, mendadak
merasa lsmnya jadi bagian yang sangat penting dan
vital bagi pembangunan indonesia.

trus dia ngundang ghubernur dan mentri-mentri untuk
datang ke kantornya.

hasilnya, hehehe.... ndak ada yang datang.

sepuluh traktor di gudang tidak lebih hebat dari
sepasang tangan yang mencangkul...

~rarach.

--- Muhammad Hanif <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Assalamu'alaikum ww,
>
> Ambo satuju jo pandapek Mamak Zubir tuh dan manuruik
> ambo baa kalau awak
> ajak Bapak2 nan duduak di Pemda tuh ( Macam
> Gubernur, Wagub, Sekwilda dll )
> untuak bagabuang jo Palanta Rantaunet ko mungkin
> awak bisa saling batuka
> pikiran sacaro inter aktif jo Bapak2 awak nan duduak
> di Pemerintahan tu
> untuak kamajuan Nagari Minang. Ohh ambo ampia lupo
> ado nan tau ndak jo
> alamaik situs Pemda Sumatera Barat ???
>
> Demikianlah saketek usulan dari ambo kok ado nan
> [...]
=== message truncated ===

Yahoo! - Official partner of 2002 FIFA World Cup
http://fifaworldcup.yahoo.com