Assalamu'alaikum Wr..Wb
    Iyo tagalak-galak ambo mambaco posting Rarach lalu
dijawab oleh Uni Wis, Rach ambo ado stek carito ambo
tu punyo sepupu umur kiro-kiro 6 tahun deh inyo tu iyo
sansai jo ambo satiok kali ka rumah ambo gaduh sampai
pernah sakali wakatu inyo tu nangis dan mangadu ka
urang gaeknyo, Nah tibo sakali wakatu ambo gaduh lai
eh bukannya marah sepupu ambo tuh malah mangeceik
sarupo iko (Ka ronal jaan mangeceik jo bangkak-bangkak
beko)hahahahaha iyo tabahak-tabahak ambo dibueknyo koq
tadi uni wis 'rarach ka dibuek onde-onde' iyolah dari
ambo itu 'rarach jaan mangeceik jo yo bangkak-bangkak
beko' hahahahaha
wassalam
Ronal Chandra
--- Miko A Mikardo <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Thanks Indra ... bilo menyusul?
> Juo untuak Mamak-mamak, Uda-uda, Uni-uni,
> adiak-adiak dan dunsanak
> kasodonyo nan alah disampaikan di Palanta ini.
>
> Sekalian konfirmasi ... ini anak ke-2 saya,
> alhamdulillah laki-laki.
> Anak pertama alhamdulillah perempuan umur 3 tahun 4
> bulan sekarang.
>
> rarach, sabar, anu??? Namanya juga 'kang kompor'.
> --------
> MIKO
> --------
> e-mail: [EMAIL PROTECTED]

Yahoo! - Official partner of 2002 FIFA World Cup
http://fifaworldcup.yahoo.com