ŧ§ä£ãmmü°â£áìküm wå®rãhmâtú££àhï wâßá®õkåtüh.

Akhirnya Pak Eddy bukak suaro di Palanta ... nan ambo tangkok indak ado
masalah dek Pak Eddy kalau awak manumpang di tampek baliau. Tetapi
apopun sabaiaknyo memang awak salasaikan masalah nan ado tentang
manumpangnyo Palanta awak ko di tampek Pak Eddy. Dek dari pihak awak,
khususnyo nan peduli jo Palanta ko sarancaknyo memang harus "tahu diri"
... itu nan ambo makasuik dari posting-posting nan alah ambo sampaikan.

Jadi ambo klarifikasi baliek apo nan alah ambo sampaikan ... bukan ateh
pasan Pak Eddy. Sagalo nan ambo sampaikan adolah ateh pemikiran ambo
pribadi. Dan ambo sampaikan indak kini sajo doh ... jauah sabalum awak
manarimo uluran tangan Pak Eddy, sabalum Palanta awak dibalikan domain
rantaunet.com jo baliau dan salamo adonyo RN manumpang di tampek Pak
Eddy ... hal iko alah babarapo kali sampaikan "apokah paralu awak
mambarekkan urang untuak RN ko" (lai ado nan takana?). Nan mandukuang
pemikiran ambo sejak awal tahun 1999 itu rasonyo hanya Arie Noviandi
(katiko itu admin RN di ITB). Dan paralu di ingek @yahoogroups.com
(katiko 1999 itu @onelist.com) masih alun sarancak kini lai, itu salah
satu sebab juo awak mamiliah uluran tangan Pak Eddy.

Khusus untuk Pak Eddy ... saya berharap, Pak Eddy bisa juga menyampaikan
keinginan Pak Eddy ke semua kita yang ada di Palanta RantauNet ini dan
KTT, secara langsung. Jadi kami tidak mengira-ngira terus, apa yang
sebaiknya kami lakukan ... :-) Saya pribadi bisa menangkap keinginan Pak
Eddy (akan saya coba jelaskan dibawah) ... sangat sulit dan saya tidak
mau kalau saya menjadi perantara dari keinginan-keinginan Pak Eddy.
Karena nanti bisa saja ada yang beranggapan ... yang disampaikan adalah
keinginan saya pribadi. Sebelumnya terima kasih Pak Eddy.

Untuak penyelesaian masalah nan tajadi ... ado babarapo suaro nan
mangecekkan, "pakai sajolah @yahoogroups.com nan gratisan, dan awak
ucapkan sajo tarimo kasih ka Pak Eddy". Ambo kiro iko bukan hal nan
terbaik dalam posisi awak kini ko. Nan elok dan baiak manuruik ambo
tentu awak tarimo niek baiak Pak Eddy ... tapi dari pihak awak basamo
tantu sajo barusaho mambantu pembiayaan server melalui RantauNet
"sekecil apapun" ... itu rasonyo labiah elegan. Dek memang mambayie US$
200 - US$350 per bulan ka Pak Eddy, rasonyo sangat sulik dilakukan oleh
awak basamo.

Berdasarkan kronologi nan ambo ikuti di Palanta awak ko sejak adonyo
domain @rantaunet.com tahun 1999 ditampek Pak Eddy ... ambo manangkok
nan di inginkan Pak Eddy adolah ... dengan menjalankan sebuah usaho
basamo-samo antara Pak Eddy dengan anggota Komunitas Palanta yang
bersedia. Syukur-syukur bisa mambantu pembiayaan berjalannya RantauNet.
Dan memang akhirnyo katiko batamu tahun 2000 di Jakarta, antaro pak Eddy
dengan babarapo urang yang memenuhi undangan ketika itu, disepakatilah
membentuk PT RantauNet Palanta Usaha (PT RPU) sebagai wadahnyo.

Ambo satuju sajo katiko itu ... dek memang apopun nan akan dilakukan,
memang harus dengan organisasi yang jelas. Nah ... rupanya terjadi
kesalah pahaman, yang mengakibatkan tidak berjalannya PT RPU ini.
Selanjutnya silahkan lihat lagi email ambo:

Sebaiknya ... memang Pak Eddy bisa menjelaskan dan menyampaikan juga.
Apa betul begitu ... :-)

Ado babarapo caro nan paralu dipikiekan untuak kamuko, dalam
permasalahan RN nan tajadi ... dan sekaligus ambo komentari:

1. Mengembangkan website RantauNet untuk bisnis dan non-bisnis. Manuruik
ambo ... memang iko hal nan realistis. Ambo dan adinda (almarhum) Yofi
Andri telah mulai melakukannya sejak tahun 2000 itu ... terakhir dibantu
juo oleh Ronal nan manjadi anggota Palanta RantauNet bulan Feb 2002.
Tapi memang sulik tawujuik dek karajo disambiekan. Dan ketika PT RPU
berdiri website ini akan dikembangkan dan dikelola oleh PT RPU. Tetapi
karena kesalah pahaman nan tajadi di PT RPU, kembali terhenti karajo ko.
Ambo dan Yofi sebenarnya sepakat melanjuikkan sajo website ini tanpa PT
RPU. Tapi dengan sakit dan akhirnyo meninggal adinda Yofi Andri 9 Mei
2002 ... ambo rasonyo indak mungkin manyalasaikan surang doh.

Ambo indak tahu ba a mangarajokannyo setelah itu. Harusnyo ado diantaro
awak nan bisa manggantikan Yofi ... tapi iyo alun basuo lai. Indak ado
jalan lain, awak harus salasaikan website ko. Antah sia nan kanamuah
turun tangan untuak ikuik !?

2. Menjual iklan dibagian "footer" posting milis.
Sarancaknyo manjuanyo disampaiang di antaro awak di Palanta tantu sajo
melalui website juo. Jadi website tetap diparalukan.

3. Menjual email dengan nama [EMAIL PROTECTED]
Iko bisa sajo dilakukan ... hanya bagi yang berminat sajo, khususnyo
untuak anggota Palanta RantauNet.

4.  Iuran Anggota.
Ambo raso dengan memintakan iuran ka anggota, bukanlah jalan yang mudah.
Dan mamaso urang mambayie selalu sangat sulik dan sulik juo biasonyo
bagi nan managiah ... :-). Tapi kalau hanya didasarkan atas kesadaran
... bisa sajo dilakukan, jadi bukan berupa iuran wajib. Jadi
konsistensinyo sangaik sulik.

Apopun nan awak lakukan jo caro diateh ... sarancaknyo tetap ado paralu
organisasi nan jaleh untuak melakukannyo. Harusnyo bisa dilakukan dengan
reorganisasi PT RPU ... dek memang badan hukum ko alah ado. Tapi memang
samantaro ko, nan bisa manyalasaikan PT RPU adolah nan manjadi pemegang
sahamnyo sajo dulu, dan apopun hasilnyo harus disampaikan di Palanta
RantauNet dan KTT.

Samantaro itu, ado pertanyaan seperti nan alah ambo sampaikan dalam
posting lalu: "Apakah berhak PT RPU meng 'klaim' bahwa Palanta RantauNet
adolah kepunyaan PT RPU?". Kalau ado pandapek silahkan sajo disampaikan
... !

Tantu sajo nan dilua PT RPU dan KTT bisa ikuik mancarikan jalan lain.
Sarupo dari babarapo nan peduli dari Evi, Muhammad Rijal, Muhammad
Yulharmaen, rarach, Mak Bandaro, Ali Cestar, Ronal dan Buk Ben (tarimo
kasih sabalumnyo) ... ataupun sia sajo nan peduli dengan Palanta ini.
Kalau memang paralu biliek lain, dari dulu alah disadiokan
[EMAIL PROTECTED] Dan khususnyo nan di Jakarta, harus diikuti dengan
pertemuan off-line untuak dapek bicaro labiah terarah.

Apa yang saya sampaikan diateh, hanya berdasarkan apo yang ambo tangkok
dan hanya ide-ide dari ambo, dari sagalo kondisi nan baiak antaro awak
jo Pak Eddy. Apopun keputusan nan diambiek ... harapan ambo tetap jalan
elok untuak Palanta RN awak jo Pak Eddy ... semuanya terserah sajo
bahkan keputusan yang diluar itu sekalipun. Dek karano, dikapalo ambo
dari dulu dan selalu berulang-ulang ambo sampaikan ... RantauNet adolah
kepunyaan awak basamo.

Dan terakhir, rasonyo ambo alah cukuik dibarekkan dengan masalah-masalah
server dan administrator, nan juo masih memerlukan pemikiran, waktu dan
tanago ... disampiang juo karajo ambo nan juo banyak. Ambo ingin ado nan
'incharge' dengan intens di antaro awak untuak mengkoordinir rundingan
masalah ko. Ambo minta tolong bana soal kalau ado nan namuah ... tapi
antah sia nan ka namuah!?

W姧ä£ãmmü°â£áìküm wå®rãhmâtú££àhï wâßá®õkåtüh
--------
MIKO
--------