Alaikum salam wr. wb,

Maaf, terlambat ambo mambuka email St. Bagindo Nagari,
karano judulnya nan jauh dari persoalan Bank Acount.

Ambo sangat mengharagai uluran responsible dari St. Bagindo Nagari.
Karano sanak Basri lah jaleh namueh tangguang jawab dan ID
St. Bagindo Nagari kan lah tapacik dek RN, jadi rasonyop indak ado nan ka
diragukan do.

Frankly speaking, elok lah kito menghadapi nan jaleh se dalam keadaan
emergency ko.  Kalau Rarach juo nan ka ditunggu, nan masih basalimuik kabuik
juo lai, lah salasai parang baru akan kalua sanjato tu ma.
I am sorry!

Di email ambo terdahulu, ambo mohon Bundo Nismah dan Evi,
kalau baliau satuju, palaing lambek 24- 48 jam ko, tantu baliau2
akan menanggapi email ambo tu.   Jadi kito bicarokan lah jo baliau
hal iko.

Tapi kalau waktu dakek ko, baliau2 indak juo muncul, mungkin anak2
nan sakik, suami nan di urus , famili dan lain2 (hal2 nan indak terduga),
eloklah sanak Basri se lai mewakili, dg meng ajak se orang sanak RN,
Ronal kek, nan namueh utk orang ke duanya.

Tolong di bukak bank account baru, terpisah dari bank accout sanak Basri
pribadi.

Mohon maaf ambo kalau talambek menanggapi uluran sanak basri ko.
Tapi tiada kata terlambat, penghargaan sanak palanta akan samo sajo.

Sanak2 nan  akan mangirimkan pitih,
Baa rasonyo dg tindakan emergency ko?
Lai satuju kah kito?

Sorry, kalau ambo yang hanyo sebagai seorang anggota RN
tapi terlalu keras bertindak, soalnya sesuatu tu ado batasnyo.
Persoalan ko harus di fokuskan dan di pecahkan sacapek nyo.
Jaan disesalkan pulo Senior RN nanti.  Anda semua melihatkan
akan gerakan saat ini bukan?

Wassalam dan maaf,
Ben