Assalmaulaikum wr.wb.Para sanak pengguna RN salain nan tatulih di
      teh,indak basabuik namoé dan gala dan indak ado lo keinginan mambe
      dokan satu samo lain.Bagi jo Buyuang sadoé kito rang palantako sa
      ciok bak ayam dan sadanciang bak basi nan sabana luruih.

      Miko dan Ronal serta Ben yang saya hormati.Saya cukup trenyuh dan
mauruik dado terutama setelah membaca info Miko nan terakhir"pekerjaan
saya cukup banyak nan harus saya kerjakan" itu nan teringat bagi saya da
ri email Miko terakhir.Sia nan ka namuah sukerla menjadi adm.RN ko dlsb.
Cukup banyak hikmah nandapek dipetik dari kejadian"matinya"server RN.Ki-
to indak dapek menyalahkan sdr.Eddy sapanuhnyo dengan kejadian itu,dila-
in pihak kito indak pulo dapek menyesalkan Ronal dan Miko nan alah suka-
rela membantu kito dalam pengelolaan adm.RN,ditambah lagi tenaga-tenaga
lain nan alah membantu eksisnya RN ini.

     Saya ada usul sangenek komah,setelah memperhatian suaro bagalau di
palanta awakko,usul comanko bantuaknyo:

     A.Fakta nan nampak.

       1.Ada sekelompok rang palanta agar diteruskan dengan hubungan pe
         rai ko dengan sdr.Eddy.Ndak buliah manolak rezki,keceknyo.
       2.Ado pulo sekelompok rang palanta,cari rantau nan lain,nanti ki
         to biayai sendiri.Kita mampu membiayainya,itu kecek é.
       3.Sakalompk nan lain,tetap dengan Sdr;Eddy tapi mambayia iuran
         kepada sdr.Eddy.

     B.Masalah nan ka dihadapi.

       Kalau fakta butir ciek akan ditaruihkan,maka kemungkinan dimati-
       kannya oleh si pemilik akan berulang kembali,akan timbul kegonca
       ngan apalagi d kejadian itu tanpa pemberitahuan.
       Sebaliknya kalau fakta nomor duo nan diambil,kito jadi rang bagak
       gagah berani,ini dadaku mana pungguang engkau-cnda nih,mana dada
       mu;aratino kito bisa bebas,nan akan jadi kendala adalah lai ka ju
       jur awak mambaia iuran.Sanak Ben alah mengingatkan agar iuran itu
       mesti kita laksanakan agar rantau baru tu bisa jalan.Sia nan ka
       basadio menjadi volunter membuka account di Padang dan Jakarta ke
       cek sanak Ben dalam emailnyo nan terakhir.Kendala fakta terakhir
       adalah sia nan bisa melunakkan hati sdr.Eddy untuk dapek manarimo
       mukkasuik baik kelompok ini.Apalagi sudah ada semacam kondisi nan
       telah tercipta baru-baru ini.

    C. Jalan kalua.

       Bagi Miko dan Ronal sarato Gindo dan Ben dan sanak-sanak nan lain
       mulailah dibantuak atau dihimbau,sia nan akan mamiliah tetap ba-
  gabuang dengan fakta nomor ciek,silakan cari dan tantukan nan u-
       rang nan akan jadi Adm dan KTT rantaunet tu.Silakan mendaftar.
       Bagi sanak-sanak mamaliah fakta nomor duo,silakan pulo cari sdr.
       nan akan jadi Adm dan KTT,silakan mendaftar.Dan bagi mereka yang
       akan memlih fakta nomor tigo,juo tetapkanlah Adm dan KTTnyo pulo
       et silakan mendaftar.

Saudara para rang palanta nan sangaik ajo Buyuang hormati,mari kita cer-
mati inti email Miko dan Ronal terakhir.Sudah ada kelelahan nan tersirat
hanyo untuak mauruih kepentingan kito sadoé nan manggunokan palanta ko.
Kepada saudara saya Miko dan kamanakan Ronal,ajo Buyuang sangat menghar
gai dengan tinggi sekali kiprah sanak nan dengan sukarela mau mengurus
Adm.RN ini.Jujur sajo,walapun bak itu,tidak jarang pulo sanak mendapat
semacam hujatan,sindiran dan raso tidak puas dari sebagian pengguna RN.
Untuak hal itu,ajo Buyuang tetap acungkan jempol bahwa nalar nan jernih
selalu keluar dari email saudara.
    Ajo Buyuang sebagai salah seorang penggunna komunikasi palanta RN,
menunggu mana nan terbaik,nan jaleh saya tetap support pilihan nan terba
nyak.Himbauan saya,kepentingan Minangkabau jangan dikalahkan oleh ego ki
ta nan indak bakaruncingan.Sayang sekali kalau silturrahim nan alah tabi
na salamoko dengan segala kwalitas,hilang atau ndak jalan lagi.Ingat Mi-
nang Inc.baru saja dibentuk,banyak proyek nan lain menunggu uluran tang-
ngan kito.Mari kita pertahankan silaturrahim dengan media rantau nan ki
to satujui dan miliki bersama.Semoga Allah swt.selalu meridhoi kita.

Chat with friends online, try MSN Messenger: http://messenger.msn.com