Assalamualaikum wr.wb.Semoga sanak Asmun Putra Malin Parmato(ambo
     panggia sanak Asmun sajolah yo)selalu berada dalam lindungan Rah-
     man dan RahimNya sekeluarga di Jakarta.Amin.

     Sanak Asmun dan sdr.Darul Makmur nan dihormati.

     Dari Marseilles,Parancih,ambo agak tagalitiak komah sanak,juo sanak
sanak nan lain nan ado di RN ataupu nan di Yahoogroups,atas lewaan sanak
saparati nan ambo kutip ini:
     "kamaa rang manggaleh kiniko ah...langang bana lapau"kecek Darul M.
     "kami kira banyak dunsanak yg sedang sibuk dengan urdul barangkali
      ...ataupun urlur(tampaknyo sanak Asmun masih ingat akhiran UR da-
lam P4 almarhum,sedulur,sesumur,sekasur,sedapur dan selembur-aako
      ur nan banyak tu-ajo Buyuang)saparati pulkam,dsbnya",itu kecek sa
      nak Asmun.

      Ambo masih ingek,keberadaan biliak-biliak nan ado di RN ini ado
nan menggagasnyo sebagai  satu inovasi brilyan.Bakecepa kapareh jo lim-
bek sarato baluik dan ikan panjang,mancarabuik an umpan tu.Nan manonjol
adolah biliak ekonomi nan membidani lahianya Minang Inc.
     Pertanyaan ketek sajo komah sanak Asmun dan Darul,kamaa si pengga-
gas itu kini,lai ado juo inyo bakiprah dibiliak-biliak nantun.Atau labih
tajam lagi sampai sejauh mana masih eksinya biliak-biliak itu jika   di
kaitkan dengan sipenggagas itu tadi.
     Apo kito nan manamokan diri rang Minang modern masih mamah biak ha
bis manih sampah dibuang,mungkin pridiksi saya ini keliru,tapi itulah pe
mahaman saya atas berseliwerannya komentar pembelaan diri ataupun tangga
pan atas musibah matinya server RN baru-baru ini.Atau akan dijadikan kor
ban nan kaduo,urang alah maizinkan awak  batanam ubi parancih diladang-
nyo,kito anggap sajo ndak ado apao-aponyo,bak itu pulokah nasib nan akan
dialami oleh sipenggagas biliak-biliak itu.Mudah-mudahan asumi saya ini
keliru dan itu adalah kelemahan saya sebagai manusia nan meraso indak
sampurna.Hanya Engkau ya Allah nan Maha Sempurna dan Maha bijaksana.

    Itulah sakatek komentar ambo sanak Asmun dan sanak Darul atas post-
ing sdr nan saya kutip diateh.Salam hangat saya untuk keluarga dan anak-
anak,semoga kita semua selalu berada dalam posisi nan diRidhoiNya.

    Wassalam,ajo Buyuang di Marseilles.

Send and receive Hotmail on your mobile device: http://mobile.msn.com