Assalmaualaikum wr.wb!Kiranya Allah swt.selalu memberkati sanak
      saya Nur(Ben) dengan ketenangan bersikap dan berfikir dalam meng
      hadapi setiap keadaan "darurat".

      Ajo Buyuang salut dan acungkan jempol kepada Ben,kenapa,dalam kea-
daan darurat masih dapat menggunakan nalarnya untuk bertindak tidak da-
lam keadaan panik(..air condition dan oven nan sadang manyala lansung di
matikan..).Ini merupakan satu indikasi bagi saya bahwa Ben telah menca-
pai tingkat kematangan dalam kejiwaan dan pisik sehingga mampu bertindak
secara nalar dan terkontrol alias dapat berbuat betapa lamaknyo indak pa
nik dalam mengahdapi keadaan tertekan.Sekali lagi kami sekeluarga mengu-
capkan selamat terhindar dari kecelakaan kereta api itu dan salam kamiun
tuk rang sumando.Wass.wr.wb.A.Buyuang Marseille.

MSN Photos is the easiest way to share and print your photos: