Pak Haji Zaimir,
        Tertarik ambo mambaco kisah kasih Pak Zaimir , sabana mamukau, baitu
pulo kisah dari Mak Lembang Alam, ambo caliak urang Minag itu banyak nan
hebat, cuma indak selalu manonjol dan indak namuah manonjolkan diri,
raso-raso kadicemeeh urang dan "raso-raso alun waktunyo lai", urang Minang
indak namuah "manapuak dado tanyo salero" kalau masalah manonjolkan diri
doh, risi baliau kalau akan menungkikkan urang lain, dari pado kadiupek
urang, bialah inyo diam, urang kan tahu sia nan batua tu nyoh., baitu
anggapan rang Minang.
        Apo lai kalau kabakareh arang di muko rang rami, pantang bana di
urang Minang, mangkonyo urang  Minang jarang nan namuah jadi pangacara yang
managakkan banang basah, jadi "politikus icak-icak" yang menjual rakyat demi
kedudukan, membela boss habis-habisan sampai hilang intelektual dan akal
sehatnyo.
        Urang Minang naik dengan profesionalnya, kalau dia di militer,
adalah militer profesional, begitu pula dengan jabatan-jabatan lainnya,
jarang urang awak yang angkek talua indak bakaruncingan, jaan diharok kalau
rang awak namuah maangkek tas maangguak co beo, bisa dicaliak sendirilah.
apo lai "pasang badan" untuak mempartahankan bossnyo nan lah jaleh-jaleh
salah dan indak kualifait, caliaklah di dialog interaktif di TV,  maa namuah
rang Minang yang beragumen tanpa pakai otak tu, banyak dicaliak di TV, urang
non Miang mampertahankan ketua teamnyo yang las jaleh salah, masyarakat dan
semua media menulis apo yang dikatokannyo bossnyo tu dalam satu acara, inyo
malah matia-matian basilek lidah managakkan banang basah, batua-batua indak
tahu malu.
        Jadi kalau ado urang Minang yang mamacik, itu adolah karano
profesionalnyo, fair playlah.
        Kini kalau rang Miang lah mamacik, baa, ado juo batuanyo, urang awak
kalau lah di ateh indak manggadangkan aia doh, tapi kadang-kadang awak di
bawah ko terlalu banyak pulo bagayuik, sahinggonyo mamak awak lah oleng
pulo.
        Kini baa caronyo awak bisa bermain cantik, awak nan di bawah taelo
ka ateh, apak nan di ateh indak oleng dek maelo awak, kan baitu Mak Lembang
jo Pak Zaimir.
        Wassalam
        Elthaf