Assalamu 'alaikum Wr. Wb
Sagalo sambah jo maaf kadunsanak nan duduak dipalantakan, nan gadang basa
batuah, nan dianjuang tinggi diambak gadang, dilewakan tangah rang rami.

Dek masalah penulisan "Salam" ko ambo nan mamulai, dan lah disambui jo
baragam argumen jo nan duduak dipalanta ko.

Dari barbagai tanggapan tu samo sen ambo mananyokan "Bara sabananyo kaki
kurisi". Nan dari muko mangatokan 2 kakinyo, nan dari sudui - 3 kakinyo,
nan dari ateh - kursi tu indak bakaki do. Iko tampaknyo indak ka sudah do,
de karano masiang-masiang punyo persepsi surang.

Ancaknyo awak sudahi sen masalah ko, tingga awak sen nan ma andok-andok
untuk mancari tau a sabananyo nan ado didalam hatinyo. De kato pepatah
"Dalamnya lautan dapat diukur, dalamnya hati siapa yang tau" . . . . . .

Wassalamu 'alaikum Wr.Wb

Fauzi Laparta

                      rarach

                      <[EMAIL PROTECTED]>        To:       [EMAIL PROTECTED]

                      Sent by:                   cc:

                      [EMAIL PROTECTED]        Subject:  Re: [RantauNet.Com]
Pertanyaan Fauzi Laparta
                      ntaunet.com

                      08/15/03 01:26 PM

                      Please respond to

                      rantau-net

Yes, as usual, rarach is always keblinger.  Tapi
pede..:)

Apakah doa saya dalam bahasa minang berdialek sunda
juga keblinger?

Ondeh Allah, ampunilah ambo.  Bundo lai sayang bana ka
aden, tapi dasar guenya aja yang suka badung dan tidak
patuh sama bundo sehingga dia jadi pusssinggg...
(And I really don't know how to say all these words in
Bahasa arab...)

Dan saya termasuk orang yang tidak gampang merasa
dilecehkan.  Soale, saya pede...:)

~rarach
(karakter ada di dalam, dan harus dibangun.
kebanggaan datang dari luar, dan biasanya warisan)

http://sitebuilder.yahoo.com