Waalaikumsalam ww.

Agak tasakek karongkongan ambo mambaco Mamak Arman Bahar minta pencerahan ka
ambo. Alun levelnyo ambo ka maagiah pencerahan dalam hal iko lai
mak.....tapi bia ambo uleh juo saketek sabisanyo.

Cuman informasi nan mamak kamukokan agak kurang jaleh dek ambo, apo nan di
gunokan sumbarang bungo sajo dan apo bungo nan di pakai tu cuman di usapkan
sajo tanpa di remes2 talabiah dulu. Kalo hanyo langsuang diusapkan kelopak
bungo utuh, ndak dapek di ambo manjawek nyo do. Tapi kalo kelopak bungo tu
lai mangaluakan bau2an dan di rameh2 lalu di gosokkan ka tampek nan bangkak
tu, itu samo fungsinyo jo balsem gosok. Karano bau nan kalua dari bungo nan
di rameh tu adolah senyawa kimia nan bersifat mudah menguap atau istilah
keren nyo minyak atsiri nan memiliki bamacam khasiat tagantuang dari
komposisinyo.

kalo masalah nan ciek lai ko iyo baru kiniko ambo mandanganyo. Tapikia dek
ambo, baa pulo caronyo ka mamareso khasiat dari bahan tu. Baru kito ka
baragak maambiak barang tu, jaan-jaan awak pulo nan di tokoknyo dek induak2,
tapaso lo mancari bungo nan Mak Arman sabuikkan di ateh untuak mancari ubek
kapalo bangkak..hehehehe...

sagitu se lu dari ambo

wassalam
and