Ass,wr,wb.
Dek Cysca, jangan panggil Om lah sama kita, kok rasanya udah tua2 banget
kita dipanggil Om, padahal umur kita masih seumur jagung dan darah masih
setampuk pinang, panggia Uda se lah. Kalau masih di panggil Om jugak, Uda
batanyo : "Kapan pulak bah aku kawin sama tante kau ?". Nah, kan enaaaak
sabuik Uda se lah. Masalah Tajir, itu disebabkan karena sering nonton
sinetron komedi siang si ikan duyuang jo si Bandar Korma nan agak bahlul
itu.
Sekian,

Uda M.St.Bangsawan
Sadang batanggang di kota empek-empek.