BAGI YANG BERMINAT SILAHKAN SIMAK:

> BAGI YANG BERMINAT :  KESEMPATAN STUDI DI LUAR NEGERI SILAHKAN SIMAK

> education

> Ade Zur

MSN 8 helps ELIMINATE E-MAIL VIRUSES. Get 2 months FREE*.

Sanak abp malin bandaro <[EMAIL PROTECTED]>

Assalamualaikum

Insya Allah bila ditugaskan. Bulieh juo... tapi ambo indak punyo oto do.... satuju juo kalau ado oto nan cocok untuok kenderaan yang mempunyai komitment yang tinggi ........... tuh. Indak keberatan doh dibisiek-bisiekan ....tu.  Nan jaleh kami baru punyo forum nan fokusnya kapado gerakan moral, namonya: Forum Cendekia Muslimah Peduli (FCMP), baru 21/2 bulan umuonyo.... Kalau ado dusanak nan tertarik... telpon: 021 7994466

Maaf Lahir Bathin untuok dusanak kasadonyo, selamat memasuki bulan baiek hari baiek. Semoga selama bulan puasa ini kita dapat meningkatkan amal ibadah (Tamadhan Big Sale).