Info tambahan dari ambo untuek dunsanak di RN,
Ambo urang solok indak sapandapek kalau bareh solok tingga kenangan, bia indak pulang kakampuang tapi kami masih acok makan bareh solok, kalau saisuek namaonyo bareh caradek kini dijaman reformasi bareh anak daro nan rasonyo indak kalah jo bareh caradek, ambo kalau pulang kakampuang  selalu mambao bareh anak darao sarato induek barehnyo jo anak  daro dan kalau sempat ado nan kabakeh bakirim ka jakarta ambo titip mambali dengan harago di solok Rp. 160.000,- per 50 Kg.harago di solok. nan alun ado kiniko bareh marapulai jadi kalau pulang kakampuang  nan bujang bujang biasonyo sambie manjamue sambie mancari induek bareh.
semoga info kami manjadi tambahan.
----- Original Message -----
From: zul amri
Sent: Monday, November 17, 2003 7:57 PM
Subject: Re: [RantauNet.Com] Pak Darul dan Lady Cysca [RN-Potensi] Seminar IPB

Saya pan udeh bilang , bahwa bareh solok tinggal kenangan sebagai nama terminal dan nama sebuah hotel kelas melati di Solok ( caredek) , jangan mimpi lah untuk bisa makan bareh Solok , karena sudah berganti dengan beras IR .

zul amry di bali

Darul <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

>Bagaimana kalau kita datangkan beras dari Solok, buat
>merek yang menarik dikemas yang sesuai dan kemudian kita
>beri label marketing, misalnya "Beras Solok makanan raja
>Minangkabau"
>
>Wassalam,
>
>Ridwan

Assalamu'alaikum WW

"Beras Solok makanan raja Minangkabau", yeeeeeeee sesuatu
yang menarik pak Ridwan. Dapatkah kita cari atau kita
dapatkan supply yang kontinyuitas dari Solok.

Bagaimana bung Mulyadi dan Sanak Zul Amri di Bali?

Do you Yahoo!?
Protect your identity with Yahoo! Mail AddressGuard

Kirim email ke