Assalamu'alaikum WW

Talinteh di ambo sarupo iko Pak Syaaf...,  pola kurikulum-nyo target
oriented

Misalnyo dalam topik pangulu....

Nan bisaonyo dimulai dari
- Martabat pangulu
- Hak pangulu
- Wewenang pangulu
- Cara mengangkat pangulu
-dst

Untuak zaman kini dimulai dari
- Target pangulu
- Fungsi pangulu
- Profil pangulu ideal
- Ceklist standar pangulu
- Kewajiban pangulu
- Caro menurunkan pangulu
-dst

Sahinggo mind-set akan pangulu ideal tsb akan labiah tabantuak.....

Wassalam

Z Chaniago - Palai Rinuak