..allahuakbar..allahuakbar..allahuakbar..

..iyo sabana menggugah uraian Mak Sutan Sinaro...tapi ba a dek awak rang
minang kini  ko...panyakik TAKUIK..lah merasuk hinggo ka darah we e..

..TAKUIK dipecat dr PNS nyo
..TAKUIK ditanyo2 dek densus 88
..TAKUIK dipecat dek partai we e
..nan paliang parah MAHASISWA..TAKUIK di panggie dek rektor we e..

..KALAU LAI NAMUAH...komunitas rang rantau basamo2 ( perwakilan) mangecek
langsung ka PENGUASA di ranah ko..SAMPAIKAN persoalan yg tajadi kini
ko..Ambo nan tiok hari mengalami/melihat/mengamati..kondisi ekonomi/sosial
budaya/birokrasi di ranah menyimpulkan : ..Gubernur jo Walikota/Bupati kini
ko hanyo manjalankan rutinitas sajo..(bayar gaji PNS, bikin proyek ala
kadarnya yg penting duit dr pusat habis, tebar pesona sekali2)..TIDAK PUNYA
KONSEP ..HILIA MUDIAK SEN PAKE VORIJDER..TASASAK TAK MANANTU JE..

..maaf kalau bunyinyo agak sentimen..tp itu  adonyoo.

Ajo Manih/42/pdg

Pada 4 Mei 2012 01:58, Sutan Sinaro <stsin...@yahoo.com> menulis:

> Assalamu'alaikum. w.w.
>
> Dunsanak nan dihormati kasadonyo,
>
> Di RN ko sagalo macam urang ado, mulai dari tukang sabik rumpuik sarupo
> ambo,
> sampai ka urang-urang nan dakek jo BA 1 ataupun BA 1 tu sendiri. Tapi
> ambo raso apo yang dikemukakan dek pak Mochtar bukan tertuju kepada
> seseorang
> atau suatu kelompok atau suatu jawatan pemerintah, tapi adolah seluruh
> urang Minang,
> melalui koran dan dunia maya ko.
>     Beliau mancubo mengetok hati urang Minang bahkan dalam tulisannyo
> [...]

visit http//come to/digitalworks a source for computer hobbyist