From: "Muljadi Ali Basjah" <mulj...@gmx.de>
Sender: rantaunet@googlegroups.com
Date: Sun, 29 Jul 2012 20:00:28
To: <rantaunet@googlegroups.com>
Subject: Re: Bls: [R@ntau-Net] Nasionalisme dan sara

Assalamualaikum Wr.Wb. yth. Bapak Saafroedin Bahar.

Kabanyo haragonyo 7-8 Juta Euro saikua.

http://www.youtube.com/watch?v=8fLJ7GK8FNM

Wassalam,
Muljadi Ali Basjah.

Mungkin juo itu mangko jumbatan Jawa Sumatera kadibuek, guno Leopard 2 nyak
lakeh tibo di Sumatra bilo diparalukan. Kalau dengan kecepatan tinggi, mungkin
Jam gadang Kiktenggi masih tagak ataulah gak miriang co Pisa. Dek lah tabiaso
jo gampo koeeh.
-------- Original-Nachricht --------