Ibu Isna yang baik

Dalam konteks tulisan Pak Dokter ko ambo kiro untuk yang ditinggalkan
(sanak saudara handai taulan) memang terhitung musibah. Karena mereka
kehilangan orang yang dicintai. Bagi urang minang dan warga sumbar
khususnyo,kito kehilangan tokoh penuh integritas bagi kemajuan kampuang
kito.
Bukan kah kehilangan itu musibah?

Semoga Allah Taala mudahkan urusan beliau almarhum dan keluarga yang
ditinggalkan dapat tabah menerima kepergian beliau

Salam hangat

Afda Rizki

*******
Pada 2 Agu 2012 08.17, "Isna Huriati" <i...@pacific.net.id> menulis:

> [...]
semua. Masukkan ya Allah kami semua ke dalam golongan orang yang yang
Engkau tunjuki...aamiin

> Assalamu'alaikum wr wb.
>
> Labiah dahulu ambo mohon maaf ateh tanyo amboko.  Apo sababnyo awak
manyabuik musibah kalau seseorang meningga  dunia?  Apokah kato "musibah"
tu tapek dipakai dalam konteks seseorang meninggal dunia?  Ambo paham kalau
dipakai misanyo dalam " musibah kanai galodo, musibah gampo dll.  Tapi
dalam konteks kalau urang maningga dunia ambo kurang paham, mohon
katarangan dari anggota palanta yang berkompeten dalam bidangko.  Labiah
dahulu ambo sampaikan banyak tarimo kasih.