Assalamualaikum Wr.Wb. Yth. Bapak Suryadi.

Makonyo, sebagian dari Uranggaek dari Bulando dan Juruman nan agak cadiak
buruak dan mempunyai kamungkinan, mengatur strategie edukasi anak2nyo jo caro
kombinasi.
Kombinasi nan ambo pernah danga, misalnyo di Juruman iko Gymnasium (1-13 Thn,
Sikola umum nan bisa ka Universitas) anak disikolakan ka Bali atau Jkt untuak
2-3 tahun terakhir. Ado nan ka sikola Internasional, sikola Juruman, ataupun
nan kasikola Nasional. Di-sikola2 nan tasabuik dibawah iko, umumnyo agak
relativ mudah mencapai angko raport rato2 nan (agak) tenggi. Mungkin kombinasi
antaro tambahan les dilua jam sikola, jo hubuangan antaro Sikola jo OrTu
murid2, sarato kwalitas sang Sikola.
Jadi seandainyo Murid tadi tamaik, sikolanyo angkonyo, otomatis labiah tinggi
daripado sakironyo murid tadi sikola d9i Eropa iko.
Kalu nan dari Sikola Internasional, mungkin Quota nyo indak tamasuak etongan
Quota jo Sikola2 lokal satampaik.
Kalu nan dari Sikola  Nasional Indonesia, masuak Quota Sikola Asiang dari
Nagari Berkembang.
jadi kemungkina n mereka2 iko masuak Universitas nan rangking tinggi, relativ
mudah, dibadiang kalau luluih sikola, pre Universitas diSiko.
Ado ambo kenal 2-Ortu nan mangirin anaknyo, sikola ka Indonesia, nan ciek ka
Jkt, nan ciek lai ka Denpasar. Ado pulo ciek lai, nan  manyikolakan anaknyo, ka
Sekolah Indonesia di Wassenar/Bulando.
Memang nan ambo caliak di Juruman iko, kalau ortu nyo indak sanggup mamabaia
uang less tambahan dilua jam Sikola (rato2 20-50 €UR/45 Minik), atau OrTu
(masih) sanggup dengan Ilimu Pasti nan aktuil, jo Germanistik, Anglistik,
Romanistik, Parancih ( bukan kapelo doo) agak susah untuak mananggulangi
masalah iko.
Walaupun ado diantaro OrTu nan Insinyur pun, tapi kalaulah wakatu sikola dan
kuliahnyo Ilimu Pastinyo agak kurang berbobot, tambahan jo agak bakarek pulo
dek lah lamo indak baasah Ladiang itu. Komplex bana jadinyo, mano anak nan
sadang pubertas, kelancaran ilimu pasti nan kurang linear dari tahun katahun,
stress bekonyo.
Kudiannyo, anak2 cako..... jadi jenuh.... iko nan tidak diingini oleh System
dan OrTu.
Mako dari itu, OrTu2 nan ba-edukasi elok dan OrTu nan batangguang jawab,
abupayolah supayo, anak2nyo bisa ikuik bakacimpuang diDunia-Pana nan bermacam
ragam halangan2 dan rintangan2 nyo ini.

Sakitulah ota dari ambo, salamaik bapuaso jo barehaik, dalam akhia pakan iko.

Wassalam,
Muljadi Ali Basjah.

Dalam ilimu Geografie, luas nagari Bulando, Juruman jo Indonesia tantu agak
babedo sangenek, mohon dipatenggangkan saangin.
Pulau Selayar nan dakek P Singkep subalah baraik Sumatra, Jo Rajo Ampek,
subalah timua dari Irian Baraik,  Lauik Halmahera jo Sorong.
Bagurau saketek Pak Suryadi, usah tasingguang pulo yoo?
Maohkan ambo.

-------- Original-Nachricht --------