Iyo Angku Saaf, batambah Gaek Garindin awak batambah dakek awak ka Amak jo Ayah
sarato baliau-baliau nan dakek jo awak nan lah mandahului kito. Ambo nan sadang
tabawo rendong gaek acok mimpi didatangi Ayah jo Amak dan ambo salalu
mangucapkan doa selamat untuak baliau.

Salam,
-- Inyiak Sunguik

--- In rantau...@yahoogroups.com, "Dr Saafroedin Bahar" <saafroedin.bahar@...>