Bagaimana memahami orang lai?
Bagaimana bisa dipahami orang lain?

Duo pertanyaan nan barek
untuk dipahami dan dijawek.
Awak tabiaso sajak ketek,
Ilmu Komunikasi kurang dapek tampek.

Di sekolah kurang dipelajari,
Di lingkungan kurang digali dan dipahami,
Paratian nomor sekian untuak ilmu komunikasi,

Dalam masyarakat sangek disadari,
Batapo pantiang caro bakomunikasi,
Agar dipahami dan memahami,
Tanyato seni bakomunikasi adolah inti.

* Maaf, Bu, iko sekedar tanggapan nan basifat refleksi dari Ambo. Kini ambo
marasokan bana baa suliknyo mambuek urang lain paham jo apo nan awak
katokan, sakaligus mamahami urang lain sebagai sasaran komunikasi. Sakian
dari ambo, sakedar ikuik sato dalam carito nan ibu sampaikan.

Sesvil Malin Bungsu
L (46+)
Medan