Jadi sabanano yang Pancasilais itu saroman a sabanano Nyiak. Dek liau tu
bagai kan tasabuik sebagai bidan kelahiran Pancasila

Sialah agak nyo role mode kito sebagai warga Indonesia untuak aplikasi
Pancasila nan jadi tunggak nagaro ko

Salam hangat

Afda Rizki

Pada 16 Oktober 2012 11:24, sjamsir_sjarif <hamboc...@yahoo.com> menulis:

> Aaa, Muchlis Hamid, Mintuo Monique ko Urang Awak juo, indak jauah bana
> dari Pagaruyuang doh, dari Sumaniak ... :)
>
> Nan indak suko den jo Soekarno ko, kecek Pak Hatta, Inyo latah ...
>
>  "Bahkan Putri Monique, istri bekas Raja Kamboja Norodom Sihanouk, pun
> sempat menggetarkan hati Sukarno: "Monique, tanpa sadar, telah mempesona
> Sukarno dan menimbulkan api di dalam hatinya yang mudah terbakar," ujar
> Sihanouk dalam buku Norodom Sihanouk Pemimpin Dunia yang Saya Kenal.
> Kendati mengaku "iri" dan menjuluki rekannya sebagai don juan, Sihanouk
> [...]

Afda Rizki

.:: Working Hard, Praying Hard, Working Smart ::.