________________________________
 Dari: Fitrianto <fitr.tanju...@gmail.com>
Kepada: rantaunet@googlegroups.com
Dikirim: Kamis, 14 Februari 2013 16:57
Judul: Re: Bls: Bls: [R@ntau-Net] "Guru, apakah Tasawuf itu? [*]

AslmWrWb
Nan jadi landasan syarak tantunyo nan dijalankan setelah adoh petunjuk wahyu.
nan dilakukan nabi sebelum dapek wahyu harus dikonfirmasi juo jo wahyu (Quran
jo Hadits).

syarak nabi Musa balain jo syarak nabi Khidir.
tapi nan jadi rasul tuk bani Israil adolah nabi Musa sahinggo nan balaku syarak
nabi Musa, bukan syarak nabi Khidir.

setan pernah maagiah nasehat ka Abu Hurairah supayo mambaco ayat Kursi sabalun
lalok.
Kalau dijalankan baitu sajo, itu namonyo manjalankan perintah setan.
Tapi abu Hurairah mandapek konfirmasi dari Nabi sahinggo iko jadi sunnah.

bahkan adoh syarak khusus tuk Nabi tapi bukan tuk umatnyo.

Nabi buliah poligami labiah dari 4, umatnyo haram.
Nabi buliah puaso wishal, umatnyo haram.
Nabi buliah maambiak 1/5 ghanimah, umatnyo indak.
Nabi bisa senyum saat dihina pribadinyo, umatnyo ndak buliah tersenyum saat
pribadi Nabi dilecehkan.

Nabi jo ahlul baitnyo haram manarimo sadakah, umatnyo buliah (kalau memenuhi
syarat).

Nabi wajib sumbayang malam jo dhuha, umatnyo sunat sajo.

jadi indak saluruah amalan Nabi otomatis untuak umatnyo.

kalau suluk, mungkin iko asanyo samo jo itikaf. tapi itikaf pun adoh
tuntunannyo dari  Nabi SAW.

Wassalam
fitr
lk/387/kumamoto

2013/2/14 <alhaqirwalfa...@yahoo.com>

>Pak Arman jo sanak ANB,
>Dan sidang palanta nan dimuliakan,
>
>Kok mangaji 'kulik' awak tantu iyo sarupo itu jwbnnyo, bahkan anak TK pun bisa
>maagiah jwbn nan labiah kreatif.
>
>Bukankah Nabi Isa as, 500 thn sabalun kadatangan Rasul Saw lah maagiah tau
>akan kadatangan Nabi akhia zaman sasudah paningga inyo? Nan banamo Ahmad?
>
>Bukankah 2 pendeta Nasrani (Buhaira dan Waraqah bin Naufal) telah  melihat
>ciri2 kenabian pada diri Muhammad SaW, jauh sebelum kenabiannyo?
>
>Jadi sacaro isi/hakikatnyo indak salah awak manyabuik Rasul Saw ka baliau doh.
> [...]

  2. E-mail attachment, tawarkan & kirim melalui jalur pribadi;
http://rantaunet.wordpress.com/2011/01/01/tata-tertib-adat-salingka-palanta-rntaunet/