Assalamu'alaikum wa rahmatullahi wa barakaatuhu

Bukan takuik masalahno jo, tapi ka berhati-hatian. Urang ko galia dan nekad
bukan main. Jo sagalo macam caro mareka nak mamesongkan aqidah anak kamanakan
awak. Di antarono ado program pura-pura masuak Islam, kawin jo anak gadih
kamanakan awak, alah baranak pinak biko digungguang dibaono tabang nan padusi.
Banyak contoh sarupo iko.

Nan ngkoh J. T. Ryadi ko alah tarang-tarangan baazam nak manyebarkan agamo
Kristen, jo dana nan sarupo indak ado limitno. Jadi sakali lai, paralu bana
awak bahati-hati. Caliaklah, bara murahno di ngkoh ko mangalabui jo baragiah ka
nan paralu-paralu di Padang. Sabana gadang mukasuik nan ka dilaluanno, namun
awak indak arif juo.

Ambo saratuih persen manulak rencana mareka mambuek pusat bisnis ko di Padang.

Wassalamu'alaikum,

Muhammad Dafiq Saib Sutan Lembang Alam

sadang di Nunukan.

Sent from my iPad

On 26 Mei 25 Heisei, at 10:35, ajo duta <ajod...@gmail.com> wrote:

> [...]
> urang ka jalan yang benar,
>
> BUkankah seharusnyo awak nan harus meningkatkan keimanan awak
> jo anak cucu. Manga pulo awak nan heboh jo takuik. Ambo yakin dengan
> adonyo gerakan Kristenisasi ko awak akan tajago dan meningkatkan pulo
> kegiatan agamo awak.
>
> Disampiang tu ambo yakin walikota yelah mempersyaratkan dikomplek tu
> akan dibangun pulo musajik atau musala untuk karyawan dan pengunjung
> untuk sumbayang. Cubo cek perencanaan bangunan komplek tu. Kalau alun
> itu nan awak minta ka walikota untuak dijakdikan persyaratan.

>>> 2. E-mail attachment, tawarkan & kirim melalui jalur pribadi;