From: amir hamzah <amirs...@yahoo.com>
Sender: rantaunet@googlegroups.com
Date: Mon, 22 Jul 2013 17:43:40
To: rantaunet@googlegroups.com<rantaunet@googlegroups.com>
Subject: Bls: [R@ntau-Net] Aksi FPI di Makassar

Uda MM*** jo sanak palanta nan ambo hormati,,,

Soal kiprah pak Roy N. Amiroedin kok, khususnyo soal FPI memang manyadiahkan,,,

Ambo acok lo masuak diskusi ko,,, sabananyo sanang mambahas soal ciek ko,,,

Tapi data baliau acok indak factual,,,

Labiah2 mancaliak bahaso nan dipakainyo: jahanam, biadab, dll (astagfirullah)

Iyo ancak dipinteh sabalun hanyuik,,,

Amir Hamzah, 40, Bks