Samo-samo Pak Elthaf, silakan dicoba dengan penuh keyakinan bahwa Allah
Maha Penyembuh.
Beberapa hari lalu kapalo bagian belakang ambo sampek sakik bana, posisinya
seperti di angka 5 sebuah jam, sedikit agak di atas leher kanan. Iyo
bana-bana sakik saroman ado kelereng masuk ka dalam kapalo. Ambo pacik sajo
tampek nan sakik, mambaco Fatihah dan QS 26: 80 tu barulang-ulang sekitar
10 menit. Alhamdulillah raso sakik hilang dan sampai kini indak "baliak"
lai (tanpa minum sebutir pun obat sakit kepala). Itulah sebabnya mengapa
(ayat-ayat) Al Qur'an disebut juga sebagai Asy Syifa, di antara sejumlah
nama lain.

Wass,

ANB
45, Cibubur